Alla inlägg den 5 juli 2007

Av Mattias Josefsson - 5 juli 2007 18:06

  

Håller som bäst på att ställa i ordning min nyligen införskaffade blogg. Bilder ska läggas in, namn, personnummer, stjärntecken och en presentation ska också fyllas i.

 

Roligt och enkelt. För till och med en person med sin tekniska tumme mitt i handen klarar av att hantera denna blogg. Fantastiskt.

 

Utanför fönstret nalkas regn avslöjar en allt mörkare himmel. Vinden tar tag i trädens grenar som oroligt stretar emot.

 

Innanför pannloben snurrar tankarna kring en den hög med litteratur som står i hyllan precis bredvid. Förhoppningsvis erbjuder denna sommar många långa lässtunder. I hyllan finns det mesta av höstens kurslitteratur som jag ska ha när jag studerar Strategisk information & PR på Berghs. Men här finns även en hel del skönlitterärt.

 

Och från köket doftar det blåbärspaj. Medan jag var på jobbet gjorde min sambo Stina och min tvååriga dotter Julia en utflykt till Nackareservatet och plockade blåbär. Det doftar gott. Blåbärspaj med vaniljglass får vem som helst att släppa tangentbordet och rusa till kö….

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards